ხშირად დასმული კითხვები

რა ტიპის პროდუქტებს სთავაზობს „ლიბრე“ მომხმარებელს?

„ლიბრე“ მომხმარებელს სთავაზობს აუცილებელი პროდუქციის ფართო არჩევანს დაბალ ფასად. ფილიალებში ნახავთ ახალ ხილსა და ბოსტნეულს, რძის ნაწარმს, ყოველდღიურ სურსათს, ტკბილეულსა და სასმელებს, საოჯახო ნივთებს, ჰიგიენურ თუ კოსმეტიკურ საშუალებებს.

არის თუ არა „ლიბრე“-ში ყოველდღიური ფასდაკლებები და აქციები?

„ლიბრე“ მომხმარებელს მუდმივად სთავაზობს ყოველდღიურ სხვადასხვა აქციებსა და ფასდაკლებებს, რაც პროდუქციის შეძენას კიდევ უფრო მომგებიანს ხდის.

სად ვნახო ლიბრეს აქციები?

აქციების შესახებ ინფორმაციის ნახვა შესაძლებელია როგორც საიტზე, ასევე ლიბრეს ოფიციალურ ფეისბუქ გვერდზე https://www.facebook.com/supermarketilibre 

რა განასხვავებს „ლიბრე“-ს სხვა სუპერმარკეტებისგან?

„ლიბრე“ გამოირჩევა დაბალი ფასებით, მუდმივი აქციებითა და მომხმარებლისთვის კომფორტული გარემოს შექმნით. ჩვენი მიზანია, მომხმარებლებს შევთავაზოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტი დაბალ ფასად, რათა დავაკმაყოფილოთ მათი ყოველდღიური მოთხოვნილებები.

რა პოზიციაზე შემიძლია დავსაქმდე „ლიბრე“-ში?

“ლიბრე”-ში დასაქმება შესაძლებელია მთელი საქართველოს მასშტაბით შემდეგ პოზიციებზე: კონსულტანტი, მოლარე, მოლარე-კონსულტანტი, ფილიალის საწყობის მიმღები, ადმინისტრატორი, მენეჯერი და ა.შ. დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის საშუალებით 032 2 30 31 31 ჩვენი წარმომადგენელი მოგაწვდით ამომწურავ ინფორმაციას. 

„ლიბრე“-ში დასაქმებისთვის აცილებელია თუ არა სამუშაო გამოცდილბა?

ადმინისტარტორისა და მენეჯერის პოზიციაზე დასაქმების შემთხვევაში სავალდებულოა მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება, ხოლო სხვა დანარჩენ პოზიციაზე სამუშაო გამოცდილება სავალდებულო არ არის. საქმეს ადგილზე შეგასწავლით.  

რა ასაკიდან შეიძლება „ლიბრე“-ში დასაქმება?

დასაქმება შესაძლერბელია 16 წლიდან და ზედა ზღვარი არ არის შეზღუდული. 

დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის საშუალებით 032 2 30 31 31 ჩვენი წარმომადგენელი მოგაწვდით ამომწურავ ინფორმაციას და ჩაგინიშნავთ შეხვედრას თქვენთვის სასურველ დროს. 

გაქვთ თუ არა საკურიერო მომსახურება?

შეგიძლიათ ისარგებლოთ გლოვოს საკურიერო მომსახურებით. https://glovoapp.com/ge/en/tbilisi/libre-tbi?content=top-sellers-ts 

 

როგორ დავუკავშირდე Libre-ს?

მომხმარებლებს შეუძლიათ ჩვენთან დაკავშირება:

  • ცხელი ხაზის მეშვეობით ნომერზე 032 2303131 (ყოველ დღე დილის 10:00 საათიდან საღამოს 18:00 საათამდე) 
  • ვებგვერდზე არსებული საკონტაქტო ფორმის გამოყენებით
  • სხვადასხვა სოციალურ პლატფორმებით  
  • ასევე შეგიძლიათ ეწვიოთ ჩვენს მაღაზიებს და მიიღოთ პერსონალური მომსახურება.